الأربعاء يناير 24, 2024 8:37 pm | المشاركة رقم: #1 |
المعلومات | الكاتب: | | اللقب: | | الرتبه: | | الصورة الرمزية | |
البيانات | المزاج : | | معلومات العضو : | | الجنس : | | عدد المساهمات : | 1111 | السمعة : | 2841 | التقيم : | 70 | تاريخ التسجيل : | 21/11/2010 |
الإتصالات | الحالة: | | وسائل الإتصال: | |
| موضوع: ايفكت التاون سيتي ايفكت التاون سيتي الايفكت كلو اكيد شافو انا قولت انزلو للافادة افتح World.cs - الكود:
-
private void CharactersCallback
تحت اي اوتو انفيت حط دة - الكود:
-
#region Twin Effect if (client.Entity.MapID == 1002) { if (Kernel.GetDistance(client.Entity.X, client.Entity.Y, 312, 279) < 17 && !client.Effect) { client.Effect = true; if (client.Entity.MapID == 1002) { Network.GamePackets.FloorItem floorItem = new Network.GamePackets.FloorItem(true); floorItem.ItemID = 1024; floorItem.MapID = 1002; floorItem.X = 312; floorItem.Y = 279; floorItem.Type = Network.GamePackets.FloorItem.Effect; client.Send(floorItem); } } else { if (Kernel.GetDistance(client.Entity.X, client.Entity.Y, 312, 279) > 17) { client.Effect = false; } } } #endregion
|
| |